خودرو.ماشین.خبرهای خودرویی.تازه های خودرویی.اخرین مدل ماشین.قیمت ماشین.لیست قیمت ماشین.دیجی کالا
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
توضيحات بنر تبليغاتي



نویسنده : ع.چ |

 

بهترین مارک باطری یا باتری ماشین کدام است؟ ایرانی یا کره ای


یکی از سوالات متداولی که به هنگام خرید باطری، در ذهن مشتریان شکل می‌گیرد، این است که “بهترین مارک باطری ماشین کدام است؟”. و حالا ما قصد داریم در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم و بهترین مارک باطری ماشین را به شما معرفی نماییم.

باطری‌ها تاثیر مستقیم و بالقوه‌ای در کارکرد خودرو دارند و انتخاب صحیح نوع باطری نیز کیفیت و کارایی عملکرد خودرو را ارتقا می‌بخشد. مدت زمانی که مبادرت به روشن کردن ماشین می‌کنیم و سوییچ را می‌چرخانیم تا زمان استارت خوردن و روشن شدنش نباید بیشتر از حدود ۲ ثانیه زمان ببرد؛ در غیر این صورت متوجه می‌شویم که باطری ضعیف شده یا ایرادی به آن وارد آمده است.

هنگامی که ولتاژ متناسب باطری خودرو که معمولا ۱۲ ولت است، کم می‌شود و به محدوده ۸ یا ۹ می‌رسد، آنگاه متوجه می‌شویم که استارت خوردن‌های ماشین نیز طولانی‌تر شده است‌. در این حالت احتمالا به دنبال بهترین مارک باطری ماشین خواهیم بود تا بتوانیم عملکرد بهتری را حین استارت خوردن خودرو شاهد باشیم.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 | نظرات (0) بازدید : 10
نویسنده : ع.چ |

 

 

 

زمان تعویض شمع ال ۹۰

یکی از قطعات مهمی که سلامت موتور، مصرف سوخت و بسیاری از ویژگی‌های خودرو به آن بستگی دارد شمع موتور است که در ادامه به بررسی این قطعه در خودروی ال ۹۰ و آشنایی بیشتر با آن خواهیم پرداخت.

همانطور که می دانید شمع و وایر‌ها اثر بالایی در مصرف بنزین ال ۹۰ دارند

 

 

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 | نظرات (0) بازدید : 16

کادوک
firefox
opera
google chrome
safari