کادوک - مطالب ارسال شده توسط admin
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
توضيحات بنر تبليغاتي



نویسنده : ع.چ |

 

ویژگی های محصول

جنس : پلی استر ، نایلون                                                         گارانتی اصالت و سلامت
قد : گوتاه
مورد استفاده : روزمره                                                             بهترین قیمت در دیجــــی کالا
طرح پارچه : ساده
فرم : معمولی
یقه : ایستاده
کلاه : بدون کلاه

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات (0) بازدید : 13
نویسنده : ع.چ |

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm

 

 

 

مدل « Galaxy Watch Active2» در سال 2019 و هم‌زمان با Note 10 رونمایی شد. سامسونگ این مدل را فقط 6 ماه پس از عرضه Galaxy Watch Active روانه بازار کرده است.  این ساعت هوشمند که استفاده‌ی روزمره و ورزشی دارد، باعث می‌شود بتوانید از آن در تمامی لحظات روز استفاده کنید. باتوجه به طراحی اسپورت این ساعت، استفاده‌ی آن برای خانم‌ها و آقایان ممکن است. صفحه‌نمایش این ساعت 44 میلی‌متری اندازه‌ای 1.4 اینچی دارد و برای ساخت آن از فناوری super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش 360 × 360 پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که باعث می‌شود بتوانید فعالیت‌های روزانه‌ی خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید. این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، الکتروکاردیوگرام، فشارسنج، سنسور نور محیط و شمارش ضربان قلب هستند. با به‌همراه‌داشتن این ساعت، خیالتان بابت تمامی مسئولیت‌هایی که در طول روز دارید راحت می‌شود. قابلیت ضدآب این ساعت باعث می‌شود بتوانید از آن در شنا کردن استفاده کنید. گفتنی است قابلیت‎هایی مثل طراحی جدید حاشیه چرخان و رابط کاربری UI هم در ساعت هوشمند گلکسی Watch Active 2 وجود دارند. صفحه ساعت رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر می‎‎تواند فوراً و تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کند. گفتنی است طراحی موسوم به Aclipse در صفحه ساعت به شکلی است که رنگ آن متناسب با هر زمان از روز تغییر می‎کند.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 | نظرات (0) بازدید : 9
نویسنده : ع.چ |

 

بهترین مارک باطری یا باتری ماشین کدام است؟ ایرانی یا کره ای


یکی از سوالات متداولی که به هنگام خرید باطری، در ذهن مشتریان شکل می‌گیرد، این است که “بهترین مارک باطری ماشین کدام است؟”. و حالا ما قصد داریم در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم و بهترین مارک باطری ماشین را به شما معرفی نماییم.

باطری‌ها تاثیر مستقیم و بالقوه‌ای در کارکرد خودرو دارند و انتخاب صحیح نوع باطری نیز کیفیت و کارایی عملکرد خودرو را ارتقا می‌بخشد. مدت زمانی که مبادرت به روشن کردن ماشین می‌کنیم و سوییچ را می‌چرخانیم تا زمان استارت خوردن و روشن شدنش نباید بیشتر از حدود ۲ ثانیه زمان ببرد؛ در غیر این صورت متوجه می‌شویم که باطری ضعیف شده یا ایرادی به آن وارد آمده است.

هنگامی که ولتاژ متناسب باطری خودرو که معمولا ۱۲ ولت است، کم می‌شود و به محدوده ۸ یا ۹ می‌رسد، آنگاه متوجه می‌شویم که استارت خوردن‌های ماشین نیز طولانی‌تر شده است‌. در این حالت احتمالا به دنبال بهترین مارک باطری ماشین خواهیم بود تا بتوانیم عملکرد بهتری را حین استارت خوردن خودرو شاهد باشیم.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 | نظرات (0) بازدید : 10
نویسنده : ع.چ |

 

 

 

زمان تعویض شمع ال ۹۰

یکی از قطعات مهمی که سلامت موتور، مصرف سوخت و بسیاری از ویژگی‌های خودرو به آن بستگی دارد شمع موتور است که در ادامه به بررسی این قطعه در خودروی ال ۹۰ و آشنایی بیشتر با آن خواهیم پرداخت.

همانطور که می دانید شمع و وایر‌ها اثر بالایی در مصرف بنزین ال ۹۰ دارند

 

 

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 | نظرات (0) بازدید : 16
نویسنده : ع.چ |

 

بهترین کرم دور چشم برای هر سنی

 

به نظر می رسد که مراقبت از دورچشم ها حتی در سنین خیلی کم می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. کرم های دور چشم مخصوص سنین مختلف را بشناسید. پوست اطراف چشم شما نازک تر و حساس تر از سایر قسمت های صورت است. ناحیه چشم شما مستعد پف کردگی، خشکی، خطوط نازک و حلقه های تیره می باشد.

برای مقابله با این مسائل، سعی کنید از کرم دور چشم یا هر چیز مناسب دیگری برای تسکین و آب رسانی کردن آن، استفاده کنید. بسته به نیاز های مراقبتی پوستتان ممکن است کرم دور چشم یا بالم چشم را انتخاب کنید، پس از پیدا کردن محصول مناسب، می توانید نحوه استفاده آن را به درستی یاد بگیرید.

 

 

  بهتریــن قیمت از دیجــــــی کالا

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 | نظرات (0) بازدید : 158
نویسنده : ع.چ |

 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A30s SM-A307FN/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

 

 

حافظه داخلی: 128 گیگابایت

شبکه های ارتباطی: 4G، 3G، 2G

سیستم عامل: Android

مقدار RAM: 4 گیگابایت

رزولوشن عکس: 25 مگاپیکسل

نسخه سیستم عامل: Pie 9.0

فناوری: Super AMOLED

ویژگی‌های خاص: مجهز به حس‌گر اثرانگشت فبلت مناسب عکاسی

اندازه: 6.4

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 | نظرات (0) بازدید : 14
نویسنده : ع.چ |

 

در هر سن و سالی که باشید، با هر قیافه و با هر رنگ و نژادی، همواره یکی از آرزوهای قلبی‌‎تان مورد توجه واقع شدن است. مورد توجه واقع شدن گاهی چنان برایتان اهمیت می‌‎یابد که حاضرید برای رسیدن به آن دست به هر کاری بزنید. عمل زیبایی انجام می‌‎دهید، در باشگاه‌‎های مختلف تناسب اندام نام نویسی می‌‎کنید، انواع ماسک‌‎ها را روی صورتتان امتحان می‌‎کنید، از لوازم آرایشی گوناگون استفاده می‌‎کنید، خلاصه هر کاری می‌‎کنید که زیباتر و جذاب‌‎تر به نظر برسید و قدمی به سوی کانون توجه قرار گرفتن بردارید. حتی اگر این کارها بسیار پرهزینه باشد و کلی خرج روی دستتان بگذارد. اما آیا به راستی تا به حال با خود فکر کرده‌‎اید راهی را انتخاب کنید که هم کم هزینه باشد و هم بتواند زیبایی را برایتان به ارمغان بیاورد؟ ما در این نوشتار سعی داریم در مورد اینکه چطور لباس شیک بپوشیم صحبت کنیم.

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1399 | نظرات (0) بازدید : 16

کادوک
firefox
opera
google chrome
safari